REGULAMIN UŻYTKOWNIKA SYSTEMU

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep ecoccinella.pl i coccienlla24.pl zwany w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Właścicielem sklepu ecoccinella.pl i coccienlla24.pl jest firma Body-Lab Andrzej Załoga

  3. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  4. Serwis realizuje zamówienia głównie na terenie Polski, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu warunków, również w innych krajach.


REJESTRACJA KLIENTA

  1. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza rejestracji nowego klienta.

  2. Po wykonaniu weryfikacji, która może trwać od kilku minut do kilku godzin, klient otrzymuje dostęp do systemu.

  3. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swoich danych autoryzacyjnych osobom trzecim.


PRZYJĘCIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć utworzenie oraz wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu.

  2. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

  3. O zmianach statusu zamówienia Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną na adres email podany w formularzu rejestracyjnym.

  4. Zamówienia są potwierdzane poprzez email. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić, nie będą realizowane.

  5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

  6. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania ostatniego elementu danego zamówienia, chyba, że strony postanowią inaczej.

  7. Ze strony internetowej sklepu można odwołać tylko zamówienie oczekujące na realizację, inne zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  8. Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożonego zamówienia, a przekazaniem towaru firmie przewozowej.

  9. Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.

  10. Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeżeli zależy Ci bardzo na czasie prosimy wybrać płatność przy odbiorze.

  11. W dniu wysyłki zamówienia Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną.

  12. Aby oszacować termin dostarczenia przesyłki należy wziąć pod uwagę dostępność produktu oraz czas dostawy zależny od wybranego kuriera:

Na terenie Polski:

w przypadku Poczty Polskiej wynosi ona od 2 do 7 dni roboczych
w przypadku kuriera czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych

Informujemy, że z powodu częstych reklamacji do Poczty Polskiej dotyczących zaginięć przesyłek,zalecamy wysyłki kurierskie.

 

FORMY PŁATNOŚCI I KOSZTY DOSTAWY

  1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie www.ecoccinella.pl i www.coccienlla24.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem przy odbiorze lub przelewem.

  3. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. Przy płatności za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto bankowe.

  4. Wszystkie promocje dotyczące darmowych dostaw obowiązują tylko i wyłącznie na terenie Polski.

Numer konta przy płatności przelewem: PKO Bank Polski   02 1020 3437 0000 1502 0162 5201

W tytule przelewu proszę dopisać numer zamówienia.

Koszty dostarczenia przesyłki zostały przedstawione w tabeli poniżej: 

 

WYSYŁKA POCZTĄ:

wartość zamówienia

 

za pobraniem

do 300.00 zł

 

16,90 zł

301 - 500 zł

 

5,90 zł

powyżej 501 zł

 

gratis

 

 

 

 

 

 

 

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ UPS

wartość zamówienia

przelew

za pobraniem

do 350 zł

16,90 zł

25 zł

351 – 550 zł

8 zł

15 zł

Powyżej 551 zł

gratis

7 zł

 

 

 

 

 

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

  1. Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

  4. Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, składając stosowne oświadczenie na piśmie . W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar wraz z oryginalną fakturą lub paragonem i specyfikacją, w oryginalnym pudełku należy przesłać na adres sklepu.

  5. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu z kompletem wyposażenia i instrukcji.

  6. Zwrot należy uzgodnić drogą elektroniczną lub telefonicznie. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.

 Osoby do kontaktu:      

Andrzej Załoga anadrzej.z@hotmail.com  

tel. 668 152 963

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w wypadkach:
    - po usunięciu, naruszeniu przez klienta ich oryginalnego opakowania,
    - towarów, które noszą ślady używania lub mają zniszczone oryginalne opakowanie,
    - świadczeń o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

  2. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i dowodu zakupu(paragon fiskalny lub faktura)

  3. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających wyżej wymienione warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na wskazany na zamówieniu adres.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

  6. Wszelkie prawa do publikacji i przetwarzania materiałów zawartych na tej stronie są zastrzeżone.



DANE ADRESOWE FIRMY

Body-Lab Andrzej Załoga

Ul.Piłsudskiego 4, 95-200 Pabianice

NIP 731-198-16-18

anadrzej.z@hotmail.com

Tel. 668 152 963


Strona wykorzystuje cookies, aby zapewnić najwyższy poziom świadczenia usług. close